1. הגדרות
- ניתן לבטל עסקה תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, כל עוד לא בוצע משלוח מחו"ל.
- ביטול יתבצע באמצעות פנייה דרך הטופס הייעודי באתר, בצירוף מספר הזמנה.
- במקרה זה, יזוכה הלקוח במלוא הסכום ששילם לאמצעי התשלום המקורי.
2.2. ביטול לאחר 48 שעות:
- אם המשלוח בוצע מחו"ל, על הלקוח יהיה לשלוח את המוצר/משלוח שיגיע אליו מחו"ל לכתובת שתימסר על ידי החברה, על חשבונו.
- לאחר בדיקת תקינות המוצר ואישור החברה, יזוכה הלקוח בהתאם לשווי הרכישה המקורי.
- תהליך הזיכוי יושלם בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר על ידי החברה.
3. החזרת מוצרים
- ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים ממועד קבלתו או ממועד אישור הגעת המוצר לאיסוף על ידי הלקוח.
- המוצר חייב להיות באריזתו המקורית, ללא שימוש או נזק, בצירוף אישור הזמנה.
- עלות משלוח המוצר לחברה תחול על הלקוח, אלא אם מדובר במוצר פגום.
- החברה תקבע אם המוצר שנשלח אליה לשם החלפה תקין וזכאי להחזר כספי או החלפה.
- במידה והמוצר נמצא תקין, יזוכה הלקוח בהתאם לשווי הרכישה המקורי, ללא החזר דמי המשלוח ששילם הלקוח בשליחת המוצר לחברה.
- במידה והמוצר פגום, החברה תישא בעלויות משלוח המוצר לחברה ומשלוח המוצר החלופי ללקוח.
- ניתן לבצע החלפה אחת בלבד תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בכפוף לזמינות במלאי.
- החלפה תתבצע עבור מידה או צבע בלבד, במידה והמוצר קיים במלאי.
- עלות המשלוחים לחברה ומהחברה ללקוח תחול על הלקוח.
- אם הלקוח מבקש להחליף למוצר אחר:
- יש לבצע הזמנה חדשה באתר עבור המוצר החדש.
- מוצר יקר יותר: יש לבצע הזמנה חדשה באתר ולשלם עבור המוצר החדש והחברה תזכה את הלקוח עבור המוצר שברצונו להחליף.
- מוצר זול יותר: הלקוח יכול לקבל קרדיט/זיכוי כספי לרכישה עתידית בהפרש הכספים בין מחיר המוצר שרכש במקור לבין המוצר החדש הזול יותר אותו ביקש להחליף.
- החברה תפיק חשבונית חדשה עבור המוצר החלופי ותשלח ללקוח, תוך חיוב נוסף עבור עלות המשלוח. הלקוח מתחייב להעביר לחברה את חשבונית המקור עבור המוצר המקורי אותה רכש מהחברה.
- במקרה של מוצר פגום, יש לשלוח הוכחה (תמונה או סרטון) למייל שירות הלקוחות תוך 48 שעות מקבלת המוצר.
- החברה תחליף את המוצר הפגום במוצר חדש על חשבונה, כולל עלויות המשלוח. החברה אינה מתחייבת להחלפה של מוצר זהה למוצר המקורי שנרכש, ותהיה על בסיס זמינות המוצרים באתר.
- האחריות מוגבלת לפגמים מהותיים במוצר הקשורים לתפקוד האורטופדי של המוצר בלבד.
- יובהר כי אי התאמה בגוון המוצר שסופק ללקוח לבין גוון המוצר שהוצג באתר אינה נחשבת לפגם מהותי, ואינה קשורה לפונקציונליות ולאופן שימוש במוצר.
- אין אחריות לנזקים שנגרמו משימוש לא סביר ו/או תנאים לא סבירים, בלאי טבעי, או זדון.
- זיכוי כספי:
- יינתן לאמצעי התשלום המקורי, בניכוי דמי ביטול של 5% משווי העסקה + 30 ש"ח דמי טיפול, או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם).
- תהליך הזיכוי יושלם בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר על ידי החברה.
- קרדיט לאתר:
- קרדיט מלא לשווי העסקה, לשימוש ברכישות עתידיות באתר, בכפוף לתקופת תוקף של שנתיים.
- מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח.
- מוצרים שנפתחו מאריזתם המקורית וניתנים לשכפול, שעתוק או הקלטה (לדוגמה: תקליטורים).
- מדיניות זו מוצגת באתר ומחייבת את שני הצדדים.
- בכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות לשירות הלקוחות דרך הטופס הייעודי באתר.
- הלקוח נדרש לוודא את התאמת המוצר לצרכיו לפני ביצוע הרכישה.
- החברה אינה אחראית לאי-התאמה של צבעים או מידות, אך תאפשר החלפה במידה והמוצר קיים במלאי, בהתאם לתנאים לעיל.
- מבלי לגרוע מכל זכות ביטול אחרת הקיימת לחברה, החברה תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה:
- במקרה ונפלה בהצעה (פרסום המוצרים באתר) טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;
- במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין;
- אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הלקוח ו/או מי מטעמו ו/או צד ג’ כלשהו;
- אם יתברר לחברה כי הזוכה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו זכה לצד ג’ ו/או לסחור בו.
- אם יתברר כי המוצר אזל במלאי של החברה.
- אם יתברר כי ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או שלא על פי הוראות תקנון זה.